wtorek, 20 stycznia 2015

Don't worry be happy i do przodu!

W tym poście znajdziesz kilka rad, które być może bardzo ci się przydadzą. Sprawdź co jeszcze możesz zrobić by żyło ci się jeszcze przyjemniej. Zaczynamy!

1. Spędzaj mniej czasu przed monitorem.
Komputer, telefon, telewizor to zdecydowanie nr. 1 na liście wrogów nastolatków. Nie dość, że pochłania nasz czas, który możemy poświęcić na wiele ciekawsze rzeczy, to jeszcze niszczy nasz wzrok. Jeżeli spędzasz więcej niż ok. 5 godzin dziennie przed monitorem, to spytaj się sama/sam czy nie popadłeś/łaś już w nałóg. Postaraj się przed nim spędzać tyle czasu, ile jest ci minimum potrzebne. Jednemu wystarczy 2 godziny, drugiemu godzina, a trzeciemu 20 minut. Rodzicom mówisz, że idziesz spać, a tak naprawdę włączasz telefon by sprawdzić co na facebook'u? Uwierz mi, nie warto. Następnego dnia pomyślisz, że jednak mogłaś pójść wcześniej spać, ale jednak nie mogłaś się powstrzymać. Przeznacz ten czas np na:

Źródło: Tumblr
♥ czytanie ciekawej książki  
♥ wspólne wyjście z przyjaciółmi
♥ rozwijanie swojej pasji

Teraz zastanów czy naprawdę WARTO spędzać tyle czasu przed monitorem.

2. Jedz zdrowiej, czyli lepiej
Źródło: Tumblr




Ja wiem, że niektórym jest trudno porzucić różnej formy słodkości, ale przecież nikt ci nie zakazuje ich kompletnie. To, że sobie zjesz paczkę czipsów raz na miesiąc czy dwa tygodnie, naprawdę nic ci się nie stanie. Zdecydowanie ograniczaj zajadanie się cukrem na co dzień, i zastąp je owocami. Jabłka to zdecydowanie przyjaciel człowieka.

3. Żyj w ładzie
Źródło: Tumblr
Mama co chwilę się drze; " *Ania* posprzątaj ten pokój! Jeszcze tu tylko baby i dziada na środku brakuje! " ? Bo u mnie dokładnie tak jest. Tu nie chodzi o to, że mi się nie chce sprzątać, tylko o to, że ja nie umiem po prostu tego porządku utrzymać. Mogę się założyć, że lepiej ci się pracuje przy czystym biurku. Biurku, na którym nie leży sterta milionów rzeczy, które nie są ci teraz potrzebne. A więc, usuń ze swojego miejsca pracy rzeczy które ci się teraz nie przydadzą. Możesz zastosować zasadę tzw. Feng Shui która jest czasem bardzo praktyczna.


- M.

28 komentarzy:

  1. Fajne rady! Ja ostatnio zdrowiej jem i czuję się dużo lepiej/

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zacząć rozwijać swoje pasje, a nie ciągle przed monitorem :(
    Bardzo dobrze napisałaś, a jak już mówimy o ciekawych książkach to już kilka mam :)

    Obserwuje (jako: Aleksandra Młodzińska) I Zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rady :) Na pewno skorzystam...
    Zapraszam do mojego bloga, dopiero zaczęłam :)
    http://daczik.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mi się podoba organizacja biurka.;)
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne, naprawde masz talent. Wspaniale się ciebie czyta, lekki język i przejrzysty wygląd. Super. I zdecydowanie masz rację. POZDRAWIAM

    Blog jednego gościa-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam zamiar odywiac sie zdrowiej hehe xxx

    obs-obs? ja juz :*

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem tu pierwszy raz, ale mi się tutaj podoba, a zwłaszcza design bloga, jest cudowny.
    obserwuję jako Paulina Kowalczyk.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rady niby oczywiste, ale tak mało osób dzisiaj te rzeczy robi.
    Bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga. :)
    Zapraszam do siebie sklep-z-pamiatkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow świetny post :) życzę Ci wielu sukcesów i powodzenia w blogowaniu :*
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać.
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Miło jeśli zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. staram się jak najbardziej ograniczać czas spędzany na komputerze :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/i-feel-older.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  12. pomysłowy post:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta twoja mama :D
    Obserwacja za obserwacje ? Zacznij kochana a zrewanżuje się ! Świetny blog będę częściej tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny post :)
    Ja jem zdrowo i jestem cały czas pełna energii :)
    Obserwuje :)
    http://worldincity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chyba jednak jestem uzalezniona od komputera,ale serio nie mam co innego robić.
    Znajomi mają mnie gdzies,książki wszystkie przeczytałam,rodzice ciągle pracują i nawet na ferie nigdzie nie jade ewww
    Zapraszam do mnie na konkurs
    ♥ ----> http://nicoole-blog.blogspot.com <--- ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz ślicznego bloga ! <3

    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    Jeśli się zgadzasz to zacznij i poinformuj mnie o tym a na 100% się odwdzięczę ;)
    http://bell-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie umiem utrzymać porządku i moja mama dokładnie to samo mi mówi ale ja wtedy odpowiadam, że potrafię dostrzec piękno w bałaganie :DD

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. dobre rady :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. dopiero zaczynam, może podpowiesz mi co mogłabym zmienić ? http://callmenatasha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobre rady, sama z wielu korzystam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, może wspólna obserwacja? x
    http://mycolorfulthing.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  21. poza ciekawym postem masz naprawde uroczy wyglad bloga :) pozdrawiam ciepło !

    masz moze ochote na wspolna obserwacje ? http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne rady ! <33
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwacja za obserwacje ? Zacznij i napisz o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post i fajne zdjęcia powybierałaś ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja próbuję jeść zdrowiej, ciężko się przestawić, ale dam radę :)


    BLOG :)

    OdpowiedzUsuń