sobota, 14 lutego 2015

TMI TAG - Powracam do żywych

Hello everyone!


Nie było mnie... no długo mnie nie było. To nie tak, że w tym czasie nie robiłam nic, tylko po prostu za każdym razem jak chciałam coś zrobić, napisać jakiś post, lub byłam już w trakcie jego tworzenia, coś mi przeszkadzało. Tutaj coś mi nie pasowało, tu zdjęcie nie pasuje, tu tekst mi się jakoś nie klei. No nie powiem. Ciężko było. Dziś powracam do świata żywych z masą pomysłów do których szczerze mówiąc - nie wiem jak się zabrać.. ale to nic, coś tam się w każdym razie wymyśli. Tak w ogóle to nagrałam w zeszłym tygodniu filmik 50 faktów o mnie, ale coś się stało i nie chce się on przerzucić na move maker. Hehe. Tak jestem tak mało z  "komputeryzowana" , że muszę montować filmy w najprostszym edytorze. Musicie wybaczyć, że post bez zdjęć, ale tym razem niestety tak wyszło. Pytania są w przypadkowej kolejności - zapraszam do czytania!

1. Co teraz masz na sobie?
- Pidżamę. T - shirt z ptaszkami i fioletowe spodnie w kratkę do spania. 

1. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
- Ciężko jest mi stwierdzić, czy w wieku 13 lat można być "zakochanym" jedyne co mogę na ten temat powiedzieć to to, że byłam zwyczajnie "zauroczona"

2. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
- Nie.

3. Ile masz wzrostu?
- 170 cm

4. Ile ważysz?
- Gdzieś 55 kg

5. Czy masz jakiś tatuaż?
- Nie, ale w przyszłości chciałabym mieć.

6. Czy masz jakiś piercing?
- 3 dziurki w lewym uchu i 2 w prawym.

7. Ulubiony serial?
- Trudne pytanie. Ale najbardziej chyba lubię oglądać Słodkie kłamstewka.

8. Ulubiony zespół?
- 30 seconds to mars, Paramore, Fall out boy

9. Czego ci brakuje?
- W tym momencie gorącej herbaty... i nutelli.

10.Ulubiona piosenka?
- Nie mam ulubionej, ponieważ co chwilę mi się to zmienia. Ale dzisiaj akurat przypadła mi do gustu All of me - John Legend

11. Ile masz lat?
- W sómie to jeszcze 12. Dokładnie za 9 miesięcy skończę 13.

12. Znak zodiaku?
- Skorpion

13. Czego szukasz u partnera?
- Poczucia humoru

14. Ulubiony cytat?
-Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła

15. Ulubiony aktor?
- Emma Roberts

16. Ulubiony kolor?
- Biały, czarny, turkusowy

17. Muzyka głośna czy cicha?
- Różnie.

18. Gdzie idziesz jak jesteś smutna?
- Zamykam się w swoim pokoju.

19. Ile zajmuje ci prysznic?
- Nawet nie wiem... gdzieś z 20 minut?

20. Ile zajmuje ci przygotowanie się rano?
- Wstaje gdzieś o 7.45 a o godzinie 8.10 mam dzwonek na lekcje, z domu wychodzę mniej więcej o 8.05 ... powiedzmy, że jakieś 15 minut.

21. Biłaś się z kimś?
- Tak, bije się codziennie z moim bratem.

22.Co ci się podoba u chłopców?
- Poczucie humoru, bycie sobą

23. Ulubiona potrawa?
- Kebab.

24. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
- Sydney, Australia. Los Angeles, Ameryka.

25. Ostanie miejsce w którym byłaś?
- Kuchnia.

26. Czy ktoś ci się teraz podoba?
- Tak i nie. Serio trudno powiedzieć.

27. Kiedy ostatnio cię ktoś obraził?
- Wczoraj, mój brat.

28. Ulubiony słodki smak?
- Uwielbiaam żelki.

29. Na jakich instrumentach grasz?
- Kilka lat temu coś tam brzdąkałam na gitarze, skrzypcach, akordeonie i fortepianie. Dziadek próbował odkryć we mnie talent muzyczny haha. A i jeszcze na organach.

30. Ostatnio uprawiany sport?
- Siatkówka.

31. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
- Paramore - Decode

32. Jakich tekstów na podryw używasz?
- Hej, mała... ulepimy dziś bałwana...? - żarcik oczywiście



33. Powód dla którego dołączyłaś do blogostrefy?
- Ciekawość, chęć pokazania siebie w innym otoczeniu.



34. Czego się boisz?
- Pająków i biedronek.

35. Kiedy ostatnio płakałaś?
- Dzisiaj rano.

36. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
- Nie używam często takich słów. Jeżeli już to gdzieś pod koniec tamtego roku przyjaciółce.

37. Ostatnia przeczytana książka?
- "Love, rosie" a teraz właśnie czytam "Papierowe miasta" Johna Green'a

38. Co ostatnio oglądałaś?
- Filmik Banshee na yt - Śnieżynka #6

39. Ostatnia osoba z którą rozmawiałeś?
- Moja mama.

40. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Każdy kto zobaczy ten post, a już obowiązkowo - każdy kto skomentuje 




Moi rodzice właśnie wrócili z kina. Byli na "50 twarzy Greya" hu hu... gorąco, gorąco ^^
A wy jak spędziliście walentynki? Dostaliście jakieś prezenty, czy spędzacie go tak jak ja, czyli siedząc cały dzień w pidżamie w ciemnym pokoju? *.* PS. Dodawać mnie na snapie - Mhelloimm 
Buziaki! 
                                                                                                              Michalina.

13 komentarzy:

  1. Też oglądam banshee i mam wiele dziurek w uszach :) Super tag !

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię oglądać słodkie kłamstewka...:)
    Zapraszam do mnie...:D
    http://marttina-marttyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kolczyków nie mam, tunele :D Ciekawe odpowiedzi :)

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahh ja na Greya idę w czwartek :D Mam nadzieje że będzie fajny :D

    Zapraszamy do nas http://fashion-outside.blogspot.com/ :)
    http://fashion-outside.blogspot.com/
    Obs = obs jeśli nas zaobserwujesz daj znać w komentarzu, na pewno sie odwdzięczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie tu i podoba mi się
    Zaczynam Obserwacje zapraszam do sb http://raspberrypaulinaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i super blog!
    Co powiesz na obs za obs?
    Zapraszam do mnie:

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog jest zaskakująco fajny, przyjemnie się go przegląd ;) Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/next-lazy-day.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten tag i w Twoim wykonaniu również przypadł mi do gustu. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń