czwartek, 19 lutego 2015

Lifestyle ✗ Odliczamy do wakacji 2015! ✗





Cześć! Jak już zapewne wiecie ferie w niektórych województwach już się skończyły. Ja chodzę do szkoły już od tygodnia, ale jednak nadal żyję moimi zimowymi wakacjami. Ale przynajmniej mam jedno małe pocieszenie - jeszcze tylko 18 tygodni i lato! Teraz już tylko zostało mi odliczać same dni do końca :) W ostatni piątek maja zorganizowali nam ostatnią wspólną wycieczkę w góry. 3 dniowy pobyt w innym miejscu zdecydowanie dobrze mi zrobi, i będę miała szansę ostatni raz spędzić czas z moimi przyjaciółmi z klasy, ponieważ we wrześniu na pewno nie spotkamy się ponownie w takim składzie jak teraz. Ghh... nienawidzę gimnazji za to, że rozdzielają klasy, ale cóż, jak będziemy szli do szkół ponadgimnazjalnych to możliwe, że w ogóle nie będziemy się spotykać.
Dzisiaj w mojej szkole odbywały się powiatowe zawody siatkarskie dziewcząt, w których niestety tym razem nie mogłam wziąć udziału ze względu na moją wczorajszą kontuzję kolana na treningu. Ale nie ma tego złego! Miałyśmy 1 miejsce! ... od końca... No niestety dziewczyny za bardzo się stresowały i były zdenerwowane, ale nie dziwię im się - sama pewnie bym była. W marcu mam zamiar udać się do fryzjera  i podciąć oraz wycieniować trochę moje włosy. Prawdę mówiąc trochę się boję, ale przecież to tylko jakieś 2 cm mniej i szybko odrosną.
Na koniec zostawiam wam mały mix moich zdjęć z tego tygodnia, zapewne za tydzień zrobię to samo tylko, że większy.















Ariana Grande - One last time - kocham ♥

A wasza jaka jest ulubiona piosenka? Tak samo jak ja nie możecie już wyczekać wakacji?


15 komentarzy:

  1. Wlasnie ogladam ten teledysk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety przez stres można wiele stracić ;/ Ja również czekam do wakacji i wydaje mi się , że w tym roku też pojadę w góry z moją klasą ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. My też nie możemy doczekać się wakacji, chyba jak każdy uczeń ;) Nasze ferie już minęły, więc teraz pozostało nam tylko czekać na kolejne wolne dni. Gdyby jeszcze było ciepło :P. Ale nie ma się co martwić, z klasą zawsze jest śmiesznie i trzeba korzystać z tego, że możemy teraz spędzać z nimi czas :)
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ferie aktualnie ale już nie mogę się doczekać wakacji!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam aktualnie ferie, ale wakacje to inna sprawa i zdecydowanie ich oczekuję. Też ostatnio jestem lekko uzależniona od nowej piosenki Ariany. Jest świetna :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz ciekawy blog, bardzo miło tu jest i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/no-flex-zone.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, bardzo fajnie piszesz :)
    Sama uwielbiam One last time, mogę słuchać tego godzinami, a ostatnio zakochałam się także w Nightingale Demi Lovato.
    Ogólnie Ariana ma wspaniały głos i pokazuje go w praktycznie każdej swojej piosence.

    Pozdrawiam, Karolina :)

    Zapraszam także na mojego bloga o modzie, opowiadania, stylizacje, zdjęcia, może znajdziesz tam coś dla siebie :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super piszesz <3

    http://poni-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moj ferie skończyły się już 2 tygodnie temu i jak najbardziej nie mogę się już doczekać wakacji ! :D

    + Obserwuję
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie mam ulubionej piosenki, ale też nie mogę doczekać się wakacji ^^, nie ma czego się bać :D, ja właśnie myślę o zmianie fryzury ^^
    http://miooodziablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja raczej nie mam ulubionej piosenki. jest wiele, które lubię, nie umiem wybrać jednej ;)

    obserwujemy? ja już :)
    zapraszam do siebie
    xiness.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. ja naszczescie mam jeszcze 3 dni ferii, oby do wakacji :D
    klaudiett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam jeszcze 3 dni ferii :)) Juz odliczam do wakacji :))
    Zapraszam ; http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już myśle o wakacjach !

    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń