sobota, 28 lutego 2015

My favourites blogger! ✗ {28.02.2015}



Cześć wszystkim!

W planach co prawda miałam zamiar napisać zupełnie inny post, ale wyszło jak wyszło. My favourites blogger - czyli moi ulubieni blogerzy. Przedstawię wam dzisiaj blogi które najbardziej lubię i najczęściej odwiedzam ich witryny. Oczywiście czytam także wiele innych blogów, ale wypiszę tu tylko kilka z nich. No to zaczynamy!


Łucja to piętnastoletnia polka mieszkająca od kilku lat w Norwegii. Jej BLOG ma ponad 15 tysięcy obserwatorów i milionową liczbę wyświetleń. Swoją przygodę z blogowaniem zaczęła w wieku 12 lat, i w najbliższym czasie nie ma zamiaru z tego rezygnować.




Natalia - rocznikowo czternastolatka która ma wiele pasji. Pisze ona na blogu od niespełna roku, a jej sukces cały czas staje się jeszcze większy. Prawdę mówiąc BLOG Natalki był pierwszym jaki zaczęłam czytać, dopiero później bardziej zainteresowałam się światem bloggera i to właśnie ona zainspirowała mnie do założenia własnego.



 
Nikt nie widzi - nazwa tak kreatywna jak sama osoba Agaty. Robi śliczne zdjęcia, pisze genialne posty, robi powalające design blogów. Momentami sama chciałabym być tak bardzo kreatywną i pozytywną osobą jaką ona pokazuje na swoim BLOGU.


...................................................................................................................................................................


 Na dzisiaj to już niestety wszystko. W najbliższym czasie pojawi się kolejny post lifestyle'owy , a za jakieś dwa tygodnie test pewnego lakieru . Trzymajcie się ^^
 -M.

 A wy macie jakiś swoich ulubionych blogerów?            

Mój Tumblr.

24 komentarze:

  1. czasem czytam blog Lucy :) sympatyczna dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam Lucy ! :D

    + Zapraszam na konkurs u mnie !
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na post, miło się czytało. Ja również bardzo lubię Lu. Ładny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tutaj pierwszy raz, ale muszę przyznać, że bardzo się zaskoczyłam Twoją osobą. Wcale nie wyglądasz na swój wiek. Co do bloga, masz śliczny desing, świetny styl pisania i ciekawe zdjęcia. Nic dodać nic ująć. Zaobserwowałam no i czekam na kolejne wpisy!:)
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją ulubioną blogerką też jest Lucy. Szkoda tylko, że tak rzadko dodaje posty. :(

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham blog Lucy . <33
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna.http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choiescom-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam Agatę i Łucję, a do Natalii na pewno zajrzę! Masz śliczny design bloga <3

    ♥ kochacznaczyblogowac.blogspot.com - Zapraszam na nowego posta! (klik) :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładny design bloga <3
    Zgodzisz się na wspólną obserwację? :)
    http://noworneeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, wzruszyłam się, dziekuję <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko Lucy :)

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. znam tylko Lucy a do reszty zaraz zajrzę :D ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych blogów czytam tylko lucy ale zapewne na resztę wpadnę :D

    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam Agatę Wojtkowiak, Lucy też całkiem lubię, Sarę, obie Julki (pastelowe-lovee i don't be normal) i parę innych :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog! Bardzo mi się podoba ! Zapraszam do mnie --> cherry-beeerry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z nam tylko Lu i jest całkiem ok, chociaż nie jest moją ulubioną blogerką :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez czasami czytam Lucy :)


    ___________________________________________________________
    Zapraszam do mnie :) Liczy się każdy, nawet najkrótszy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja czytam blogi raz na jakiś czas, gdy mi się nudzi lub nie mam co robić ;)
    http://magy-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Moją ulubioną blogerką jest zdecydowanie Weronika Załazińska, ale muszę przyznać, że do Lu też czasem zaglądam (bo bardzo rzadko coś dodaje). Tej Natalii nie znam, ale zajrzę do niej :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam Lucy i Szczurka

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja czasami zaglądam na bloga Lucy i Agaty.

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, gdy wpadniesz chociaż na minutkę. ^_^

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wyżej wymienionych czytam tylko Lucy:D



    http://justpatricia03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam bloga Lucy i Nikt nie widzi :)

    Zapraszam do siebie i jeśli blog Ci się spodoba - zaobserwuj :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam jedynie Lucy ;)
    nolly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kojarzę tylko lucy. Super blog i rewelacyjny post. Będę często wpadać. Mam prośbę o pomoc w dobiciu do 200 czytelników, więc jeśli spodoba ci sie moj blog to zaobserwuj <3
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń